Ο ΠΑΟΚ, ο Άρης και δυο μπιφτέκια Αμερικής…

Paok fc

Ήθελα να γράψω τις σκέψεις μου για το ντέρμπι που πέρασε. Περίμενα να περάσει το βράδυ της Κυριακής, για να γλιτώσω την ένταση των οπαδών στα σχόλια. Η αλήθεια είναι ότι το παιχνίδι που παρακολουθήσαμε είχε πολύ λίγο ποδόσφαιρο. Τραυματισμοί, καθυστερήσεις, διαβουλεύσεις και θέαμα ελάχιστο…

Τα δύο γρήγορα γκολ έδωσαν υποσχέσεις για κάτι καλό αλλά τελικά η συνέχεια είχε αντιποδόσφαιρο και φλυαρία και από τις δυο μεριές . Ο ΠΑΟΚ είχε στο δεύτερο ημίχρονο ένα καλό 20λεπτο (ειδικά όταν έμειναν και οι δύο με δέκα παίκτες) και σε εκείνο το 20λπετο δέχθηκε γκολ. Η απάντηση του Μισιτς στο 96 λύτρωσε την ομάδα του δικεφάλου και κουκούλωσε κάποια πράγματα. Είναι φανερό ότι υπάρχει αμυντικό πρόβλημα, σε μία ομάδα στην οποία τερματοφύλακας, δεξιός οπισθοφύλακας, και οι δύο κεντρικοί αμυντικοί είναι ίδιοι με πέρσι (εμφανισιακά) και ο «νέος» αριστερός μπακ (Γιαννούλης) είναι μέχρι τώρα ο καλύτερος όλων.

Όταν έχουμε ένα ντέρμπι, όπως είδαμε και με το ΠΑΟ-ΟΣΦΠ ποδόσφαιρο παίζουν οι φανέλες και όχι τα κασέ. Δυστυχώς για τις ομάδες της Θεσσαλονίκης, έχουν ξεχαστεί τα μπασκετικά χρόνια της πόλης και τις ομηρικές μάχες που έχουμε δει με ογκόλιθους του αθλήματος.

Από το «να πεθάνει η κατσίκα του γείτονα» έχουμε φτάσει σε έναν πόλεμο δηλώσεων και στο «να πεθάνει ο ίδιος ο γείτονας».

Οι ανακοινώσεις και των δύο ομάδων, δεν βοηθούν το αθλητικό πνέυμα και την ουσία του ποδοσφαίρου.

Αυτό που μου έκανε εντύπωση σήμερα και θα ήθελα να το μοιραστώ μαζί σας, είναι μια παλιά ανακοίνωση (2017) της γνωστής αλυσίδας fast food, Burger King.

Η Αμερικανική εταιρεία σταμάτησε τις πωλήσεις του γνωστού της burger, Whoppers , για να αγοράσουν οι καταναλωτές το αντίστοιχο Big Mac της McDonalds και αυτό διότι η McDonalds δίνει μέσα από την αγορά ενός τέτοιου burger, χρήματα στα παιδιά που πάσχουν από καρκίνο.

Θα μπορούσε απλά και η άλλη εταιρεία να δώσει χρήματα, αλλά καμιά φορά πρέπει να δείχνεις σεβασμό στον αντίπαλο σου, έστω αν το κάνεις και για δική σου διαφήμιση…